ترجمه ی اهنگ HAUNTED - TAYLOR SWIFT

ترجمه ی اهنگ HAUNTED - TAYLOR SWIFT

You and I walk a fragile line
من و تو داریم رو یه طناب باریک راه میریم

I have known it all this time
تمام این مدت اینو می دونستم

But I never thought I’d live to see it break
اما هیچوقت فکر نمی کردم زنده بمونم تا خراب شدنشو ببینم

It’s getting dark
داره تاریک میشه

And it’s all too quiet
و همه چی بی نهایت ساکته

And I can’t trust anything now
و حالا به هیچی نمی تونم اعتماد کنم

And it’s coming over you
همه ی اینا به تو برمی گرده

Like it’s all a big mistake
مثل اینکه همه ی اینا یه اشتباه بزرگ بوده

Oh holding my breath
اه...نفسم در نمیاد

Won’t lose you again
دوباره بهت نمی بازم

Something’s made your Eyes go cold
یه چیزی نگاهتو سرد کرده

 

Come on, come on
بر گرد...برگرد

Don’t leave me like this
منو اینجوری ترک نکن

I thought I had you figured out
فکر می کردم شناختمت

Something’s gone terribly wrong
یه اشتباه بزرگ رخ داده

You’re all I wanted
تو همه چیزی هستی که من می خوام

Come on, come on
بر گرد...برگرد

Don’t leave me like this
منو اینجوری ترک نکن

I thought I had you figured out
فکر می کردم شناختمت

Can’t breathe whenever your gone
وقتی نیستی نمی تونم نفس بکشم

Can’t turn back
نمی تونم برگردم

Now I’m haunted
حالا من شکار شدم

 

Stood there and watched you walk away
اونجا واستاده بودمو رفتنتو

From everything we had
از همه ی چیزایی که با هم داشتیم می دیدم

But I still mean every word I said To you
اما من هنوز دارم همه ی چیزایی که بهت گفتم رو معنی می کنم

He will try to take away my pain
اون سعی می کنه منو از دردم دور نگه داره 

And he just might make me smile
و شاید فقط باعث لبخند من بشه

But the whole time I’m wishing he was you Instead
اما تمام وقت ارزو می کنم تو به جای اون بودی

Oh oh holding my breath
اه...نفسم در نمیاد

Won’t see you again
 دوباره نمی ببینمت

Something keeps me Holding onto nothing
یه چیزی منو تو پوچی نگه داشته

 

Come on, come on
بر گرد...برگرد
Don’t leave me like this
منو اینجوری ترک نکن
I thought I had you figured out
فکر می کردم شناختمت
Something’s gone terribly wrong
یه اشتباه بزرگ رخ داده
You’re all I wanted
تو همه چیزی هستی که من می خوام

Come on, come on
بر گرد...برگرد
Don’t leave me like this
منو اینجوری ترک نکن
I thought I had you figured out
فکر می کردم شناختمت
Can’t breathe whenever your gone
وقتی نیستی نمی تونم نفس بکشم
Can’t turn back
نمی تونم برگردم
Now I’m haunted
حالا من شکار شدم

I know
می دونم
I know
می دونم
I just know
فقط می دونم
You’re not gone
تو نرفتی
You can’t be gone
تو نمی تونی بری
No
نه!

Come on, come on
بر گرد...برگرد
Don’t leave me like this
منو اینجوری ترک نکن
I thought I had you figured out
فکر می کردم شناختمت
Something’s gone terribly wrong
یه اشتباه بزرگ رخ داده
Won’t finish what you started
نمی خوای چیزی رو که شروع کردی تموم کنی؟

Come on, come on
بر گرد...برگرد
Don’t leave me like this
منو اینجوری ترک نکن
I thought I had you figured out
فکر می کردم شناختمت
Can’t breathe whenever your gone
وقتی نیستی نمی تونم نفس بکشم
Can’t go back
نمی تونم برگردم
I’m haunted
حالا من شکار شدم

Oh oh oh oh oh oh oh oh

You and I walk a fragile line
من و تو داریم رو یه طناب باریک راه میریم
I have known it all this time
تو این مدت اینو می دونستم
Never ever thought I’d see it break
اما هیچوقت فکر نمی کردم زنده بمونم تا خراب شدنشو ببینم

 Never thought I’d see it

هیچوقت فکر نمی کردم ببینمش


نظرات شما عزیزان:

Shadi
ساعت19:01---17 دی 1395
Haunted به معنای شکار یا شکار شدن نیست haunted به یه جا یا شخصی میگن که جن زده شده فکر کنم...
یعنی اینجوری وقتی تیلور میگه i'm haunted یعنی من جن زده شدم یا روحم رهاست نمیدونم یه همچین چیزی ولی به معنای شکار نیست...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:ترجمه اهنگ haunted , ترجمه ی اهنگ های taylor swift, ] [ 13:15 ] [ arnika hana ]
[ ]